منتدى حياه

عزيزي الزائر/عزيزتي الزائره
انت لم تسجل الدخول اذا كنت عضو لدينا فقم بالضغط على دخول اما اذا كنت غير مسجل يسعدنا انضمامك
الى اسرة المنتدى بالضغط على زر التسجيل

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتدى حياه

عزيزي الزائر/عزيزتي الزائره
انت لم تسجل الدخول اذا كنت عضو لدينا فقم بالضغط على دخول اما اذا كنت غير مسجل يسعدنا انضمامك
الى اسرة المنتدى بالضغط على زر التسجيل

منتدى حياه

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتدى حياه

منتدى شبابي روش لكل ما هو جديد

اهلاً وسهلاً بكل زوار واعضاء المنتدى الكرام

2 مشترك

اعتذر

ملكة الحب
    ملكة الحب
    مشرفة
    مشرفة

انثى عدد الرسائل : 504

عاجل اعتذر

مُساهمة من طرف ملكة الحب الأحد أغسطس 30, 2009 8:59 pm

طبعا يا جماعه انا عارفة اني بقالي مدة كبيرة مردتش على المواضيع و مفتحتش المنتدى كتير

لاكن انا فعلا بعتذر جدا جدا و بما اني ملكة الحب
    قررت اعمل اعتذاري في قسمي قسم الحب
    و مع اعتذاري هقدم ليكم موضوع انا عن نفسي بقول عليه تحفه يا رب يعجبكم و بيه تقبلوا اعتذاري : اليكم الموضوع
    واحد تايه في بلد المنتدى و بيسأل واحد من الي عارفين بلد المنتدى كويس
    و ده كان الحوار بينهم

التايه : لو سمحت لو سمحت
    واحد من شعب المنتدى : ايوة يا استاذ اي خدمة
    التايه : لو سمحت انا سائح و لسة جاي البلد الجميلة جديد بس ممكن حضرتك تعرفني فين شارع الحب و الرومانسية
    واحد من شعب المنتدى : هنا حضرتك في شارع الحب و الرومانسية

و بقوا الاتنين اصحاب
    التايه : الا قولي هو ليه عندكوا دايما بتتكلموا عن الحب انه بين حبيب و حبيبة ليه مهو في حب الام و اسمه حب و في حب الاب و في حب العيلة و حب الصديق و حب الصديقة
    واحد من شعب المنتدى : اكيد احنا هنا و اي شعب لاي منتدى تاني بيتعاملوا مع الحب كده حب حبيب و حبيبه
    التايه : طب ليه دايما عمتا مش عندكوا و بس في اي حته تانية لازم نلاقي الحب بين القرايب اكتر يعني بيقولوا ان الولد لازم يتجوز من جوه العيلة و الولد يحب البنت فعلا من جوه العيلة ليه ميبقاش كمان الاهل يقتنعوا انه بره العيله ؟
    احد شعب المنتدى : يعني على اساس ان اهل البنت و الولد بيعتبروهم قطط مغمضه مش شايفين غير قرايبهم فبيحبوا بعض
    التايه : لا اانا اعتقد شوفت حاله ان ولد و بنت قرايب كل واحد فيهم عنوا اصحابوا من الولاد و البنات و كل واحد فيهم عايش في منطقة غير التاني و حبوا بعض يبقى ازاي ؟
    احد شعب المنتدى : انا اقولك هنا احنا في شارع الحب و الرومانسية فلازم انا ارد عليك بص يا سيدي ده يبقى بيحبوا بعض فعلا بارادتهم
    التايه : يااااااااااه انا اتأخرت اوي
    احد شعب المنتدى : اتأخرت على ايه
    التايه : على الدنيا كلها الي عامله زيكوا .... انا لازم دلوقتي الحف كل العالم و اعرف انتوا بس كده و اعرف مين معايا و مين معاك

انا كتبت الموضوع و عايزة اعرف لو سمحتوا من كل واحد و واحدة
    هل ::: انت \انتي
    مقطنع بأسئله التايه
    مقطنع برد احد شعب المنتدى

يا رب يكون الموضوع عجبكم و قبلتوا اعتذاري
    مستنيا ردكم
    عاشقة الحب
    عاشقة الحب
    المراقبه العام
    المراقبه العام

انثى عدد الرسائل : 687

عاجل رد: اعتذر